ride

Alla inlägg under juli 2011

Av kristin Planhammar - 19 juli 2011 22:24

det var ett tag sen man skrev... chattar just nu men en kille lille xD på fb asså xD

så ni vet e jag ju EDWARD KÄÄÄR!!!!! just nu har jag hittat massor me låtar me dom som e as roliga och ja ... adda mig på fb :) kristin planhammar :)


// Kristin


ps. orkar inte skriva om min dag xD den har varit rolig xD

Av kristin Planhammar - 8 juli 2011 21:04

nu e man hemma.. det blev inget hos sina D: så då följde jag me mamma till stallet och fick rida zephyros :) första passet där han och jag körde hård träning annars så brukar jag inte göra det.. vi gjorde lite volter, skenkelvikningar, trav på stora c-volten ja.. vi red ut en lite kort sväng och han och jag trallade på tills vi hör mamma... AAAHHH!!! jag- vad är det? mamma- DET E EN ORM :o

och sen började vi garv skratta!!! hon var nära på att trampa på den.. -.-'

ja det var iallafall roligt :D


imorron hinner jag inte skriva på förmiddag men kanske på eftermiddagen:D

ska till farmor o farfar :D synd att wilma inte e hemma :( vi skulle ha båt tävling med våra jollar.. aja sånt e livet


//kristin

Av kristin Planhammar - 8 juli 2011 12:05

idag ska jag till sina på en film kväll med malva, morgaine,amina,louise och jag ,sinaxD det ska bli jätte roligt <3!:D

hmm undra vad jag ska göra resten av dagen ?!? ingenting!!!

asså det blir datorn :p som vaniligt! :) hmm kanske jag ska fråga sina om jag får komma lite tidigare c:

jag måste erkänna! asså jag har gått ner 10 kilo!?!? ungefär?!?! det är ett undervärk! och har inte gjort något!!! det är nog ridningen.. vad skojj!! och er nu ska ni få veta ! det är svårt att rida! xD om ni inte tror mig titta på ponnyakuten! det börjar nästa år igen tror jag ^_^


aja ses snart sina ! och alla andra sötnosar!

// kristin

Av kristin Planhammar - 7 juli 2011 20:32

jedward- all the small things

och


justin bieber- kiss and tell

Av kristin Planhammar - 7 juli 2011 19:13

det har varit jätte roligt och skoj :D

packa hö påsar och jaa borsta hästar :D dom var snälla och jätte söta :D <3

och så träffade jag fölet :) för mig heter hon the queen :) ( hon har inte fått något namn men har döpt den själv xD )

ska kanske dit nästa vecka och  hoppas det :)

jag fick rida också :) på den längsta hästen någonsin!! ungefär 1.75

och jag galopperade och det kändes som jag flög 1 meter upp i luften :p

men det gjorde jag inte :)

ska äta!

Tjao!

// kristin

Av kristin Planhammar - 7 juli 2011 08:22

idag så  ska jag vara med jessica i hennes stall :D det ska bli jätte roligt!! hela dagen utan att man inte e på datan :) hmm undra vad vi ska göra?    

men det kommer bli jätte roligt att vara med hästar och kolla lite :)

och det bästa av allt MOCKA! man blir väldigt stark av det..

läs lite senare så får ni veta mer ;)


//kristin

Av kristin Planhammar - 6 juli 2011 16:37

det var jätte roligt :) det följde med en tjej som heter wilma som red på en shettis där som heter filippa :) toots var jätte pigg :o men jaja.... men sedan så stannade en taxi och fråga till hus nummer nio ? :s vi visste inte var det låg så jag sa " fortsätt rakt fram o.O " aja ( han körde förbi oss kanske 5 gånger :s

sedan så ville jag rida barbacka ( man kan typ bara rida barbacka på henne bara ) så då bytte vi häst och det första jag gör när jag ska vända så ramlar jag av och hon ganske e 1 m och något :o och wilma när hon hoppar på så gick det ut märk ;)

sen när vi var klara så åkte mamma och jag till våran häst :D zephyros.. men vi skulle bara mocka och medans mamma gjorde det betade jag zephyros

beta= man håller i hästen och den får äta gräs någon annan stans en i hagen.. :)

sen åkte vi hem och jag duschade :) det var skönt :)


ha roligt resten av dagen :)


// Kristn xD   jag och zephyros :D

Av kristin Planhammar - 6 juli 2011 10:31

jedwars- bad behaviour

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards